FAQs

Leave blank for all. Otherwise, the first selected term will be the default instead of "Any".

Μάθετε τους επίσημους διανομείς των προϊόντων JVC στην Αττική και Θεσσαλονίκη για το 2015.

Η συσκευή μου έχει κλειδώσει και μου βγάζει την ένδειξη «security code».

Οι συσκευές Kenwood στην εργοστασιακή τους μορφή δεν έχουν ποτέ κλείδωμα ασφαλείας(security code). Η συσκευή μπορεί να κλειδωθεί μόνο από το χρήστη (κάτοχο ή μη), ή ακόμη και από κάποιο προηγούμενο κάτοχο. Για να επιστρέψει η συσκευή στην εργοστασιακή της κατάσταση (ξεκλειδωμένη) θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το service της Γ.Ε. Δημητρίου.

 

Η συσκευή μου δεν έχει ήχο και στην οθόνη εμφανίζεται η ένδειξη «Protect».

Η συσκευή σας ενσωματώνει έναν ενισχυτή που ενισχύει τον ήχο που αναπαράγεται από τα ηχεία του συστήματος. Ο ενισχυτής αυτός διαθέτει ένα κύκλωμα προστασίας που αποτρέπει την καταστροφή του σε περιπτώσεις υπεροδήγησης (υπερβολικής έντασης) και βραχυκυκλωμάτων στο κύκλωμα καλωδίων-ηχείων. Στις παραπάνω λοιπόν περιπτώσεις ο ενισχυτής παύει να λειτουργεί και η οθόνη του συστήματος εμφανίζει την ένδειξη  «Protect». Για να επανέρθει το σύστημα σε λειτουργία θα πρέπει να γίνει «Reset». Αν η παραπάνω ενέργεια δεν επαναφέρει τη συσκευή σας σε κανονική λειτουργία, η συσκευή θα πρέπει να επισκεφτεί το service της Γ.Ε. Δημητρίου. Σε κάθε περίπτωση μετά την επαναφορά θα πρέπει να γίνει σχολαστικός έλεγχος της εγκατάστασης (ηχείων, καλωδιώσεων) από κάποιο εξουσιοδοτημένο εγκαταστάτη Kenwood, γιατί αν το αίτιο εξακολουθήσει να υπάρχει, θα προκύψει το ίδιο πρόβλημα σύντομα.

Είναι πολύ χαμηλή η ένταση ήχου όταν αναπαράγω τη μουσική μου από το Kenwood μέσω BT.

Όταν επιλέγουμε να ακούσουμε μουσική μέσω Bluetooth (Audio streaming/A2DP) η ένταση του ήχου μπορεί να αυξομειωθεί  όχι μόνο από τη γενική ένταση του συστήματος της Kenwood αλλά και από την ένταση του κινητού σας τηλεφώνου. Φροντίστε η ένταση του ήχου από τηλέφωνο, να μην είναι σε ψηλά επίπεδα για να αποφεύγονται παραμορφώσεις που μπορούν να αλλοιώσουν το ηχητικό αποτέλεσμα αλλά και να προκαλέσουν καταστροφή των ηχείων του συστήματος.

Η συσκευή  μου δεν διαβάζει αρχεία ήχου από το CD.

Για να δείτε αναλυτικά τους τύπους των αρχείων ήχου που υποστηρίζει η συσκευή σας από τα μέσα που διαθέτει, επισκεφθείτε την παρακάτω ηλεκτρονική διεύθυνση: http://www.kenwood.com/cs/ce/audiofile/index.php.

 

Η οθόνη μου δεν διαβάζει αρχεία βίντεο από το USB.

Για να δείτε αναλυτικά τους τύπους των αρχείων βίντεο που υποστηρίζει η συσκευή σας από τα μέσα που διαθέτει, επισκεφθείτε την παρακάτω ηλεκτρονική διεύθυνση: http://www.kenwood.com/cs/ce/audiofile/index.php

 Που μπορώ να βρω κάποιο εξουσιοδοτημένο κατάστημα Kenwood;

Για να βρείτε κάποιο εξουσιοδοτημένο εγκαταστάτη  Kenwood  κοντά σας, επισκεφτείτε την παρακάτω ηλεκτρονική διεύθυνση: https://www.facebook.com/notes/kenwood-electronics-greece/%CE%B5%CE%BE%C....

Αναβάθμιση χαρτών για DNX-5240BT.

Η αναβάθμιση χαρτών της DNX-5240BT γίνεται μέσω DVD-ROM που μπορείτε  να προμηθευτείτε από το εξουσιοδοτημένο δίκτυο εγκαταστατών Kenwood. Πριν ξεκινήσετε την εγκατάσταση των νέων χαρτών μέσω του  DVD-ROM, θα πρέπει να αναβαθμίσετε τα λογισμικά πλοηγού και συστήματος στην τελευταία έκδοση. Ο εκτιμώμενος χρόνος  εγκατάστασης των νέων χαρτών, είναι 2 ώρες. Εναλλακτικά οι παραπάνω αναβαθμίσεις μπορούν να γίνουν και στο κεντρικό service της Γ.Ε. Δημητρίου (Λ. Κηφισού 6 Αιγάλεω Αθήνα).

Δεν μπορώ να αναβαθμίσω το λογισμικό του πλοηγού μου (KNA-G 520/421V/DNX-7200).

Για να αναβαθμίσετε το λογισμικό του πλοηγού σας, επισκεφτείτε την παρακάτω διεύθυνση: https://kenwood.garmin.com/kenwood/site/displayDeviceList. Το περιεχόμενο της αναβάθμισης θα πρέπει να αποθηκευτεί σε μια SD κάρτα με μέγεθος όχι μεγαλύτερο από 2GB. Οι παραπάνω πλοηγοί μπορούν να δεχτούν κάρτες SD μεγαλύτερες των 2GB μόνο μετά την αναβάθμιση του λογισμικού στην πιο πρόσφατη έκδοση.

Πως μπορώ να κάνω  αναβαθμίσεις λογισμικού στο σύστημά μου;

Για να αναβαθμίσετε το λογισμικό του συστήματός σας, επισκεφτείτε την παρακάτω διεύθυνση: http://www.kenwood.com/cs/ce/.